Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jacos | użytkownik

imię i nazwiskoJacek Wojciechowski adresKraków zarejestrowany18.04.2007 @21:58:18 ostatnio na stronie28.03.2015 @00:12:51

-Grand-Prix i 1 miejsce w ogólnopolskim konkursie "Kliszożercy" (2012)

-Wyróżnienie w konkursie "Takie jest życie, taki jest świat" (2012)

-Laureat konkursu Panasonic "Uchwyć najlepszy moment" (2011)

-Publikacja w magazynie "Masz Wybór" (nr 3/2011)

-Publikacja w albumie "Miasta Miasteczka - Polska niezwykła - tajniki warsztatu mistrza fotografii" (2010)

-1 miejsce w konkursie fotograficznym "Multimedialna Szkoła" (2008)

-3 miejsce w międzynarodowym konkursie fotograficznym "Kapliczki Karpackie" (2000)


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.jacek-wojciechowski.pl
digarty396 komentarze1805 posty na forum18

komputer / sprzęt
Canon EOS 500D + Tokina AT-X Pro 28-70mm f/2.6-2.8, Sigma DG 70-300mm f/4-5.6, Canon 18-55mm, Lumix DMC-TZ20, Kiev 6C, Zenit TTL, Canon EOS 300D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~V1RotateV2    11.12.2010 @10:59:10
Zazdroszcze pobytu w Prypeći. Swietna Galeria
Pozdrawim
~clsamg63    10.12.2010 @14:49:23
dzieki za odwiedziny
_______
~Nudzić się razem to juz rozrywka...
...ale nie o tym tu mowa.
ciągłe kreowanie nowych wizji nie zaszkodzi~
~et22    10.12.2010 @12:39:31
Miło mi i dziękuję.
Pozdrawiam.
~et22    09.12.2010 @17:12:26
Przy okazji - dzięki za komentarze
ostatnio edytowane: 2010-12-09 17:13:06
~et22    09.12.2010 @17:08:45
Podoba mi się Twoja galeria. Było co pooglądać.
Pozdrawiam.
ostatnio edytowane: 2010-12-09 17:12:42
~moniar    09.12.2010 @13:10:20
nie bede pisac pod kazdym zdjeciem napisze tutaj ogolna opinie ogladajac twoje zdjecia uwazam ze sa rewelacyjne z swoim charakterem dobrze uchwycone kazde zdjecie ma w sobie to cos co przykuwa uwage gratulacje talentu
~fotoMaykel    24.08.2010 @15:52:35
http://diaprid25mm.digart.pl/ NOWE KONTO, NOWE ZDJĘCIA, NOWE DOZNANIA
~agart2    07.06.2010 @17:37:17
ah.!
nie nie byłam... właśnie. i tam blisko.. a. dupa. dupa. dupa. :P
muszę się wybrac.
a Czarnobyl... może kiedys kiedys... :P
_______
życie nie jest zepsute, życie ma tylko gorzko słodki smak (...)↵ale z żadnego z tych smaków bym nie zrezygnowal.
~agart2    07.06.2010 @13:45:08
w Kozubniku... prześladuje mnie to. hym.
po Czarnobylu? uhu.
_______
życie nie jest zepsute, życie ma tylko gorzko słodki smak (...)↵ale z żadnego z tych smaków bym nie zrezygnowal.
~agart2    07.06.2010 @13:33:30
jak najbardziej.
_______
życie nie jest zepsute, życie ma tylko gorzko słodki smak (...)↵ale z żadnego z tych smaków bym nie zrezygnowal.
~Sara33    07.06.2010 @13:31:12
Fajna galeria
~themaju    07.05.2010 @14:15:41
Ja wszedłem pierwszy, za mną poszła reszta grupy chyba każdy wszedł. Skrócili nam czas w Prypeci o godzinę za karę ;D
~themaju    05.05.2010 @19:03:27
Zaliczone, ale porządnie mi się za wejście oberwało
~tershia    19.04.2010 @22:36:28
zdolnyś! :D
_______
kicikici
~Arrgon    28.03.2010 @21:58:22
tzn chodziło mi o zdjęcie z 2 str ale ja się nie znam jest super ale po prostu mówię co mi by się CHYBA bardziej podobało i jesli opis jest prawdziwy... zazdroszczę odwiedzin w czarnobylu i okolicach
_______
" Gdy ty narzekasz, ja tekst pisze ... "
~drewko    14.03.2010 @17:23:54
Gorka ta jest w miescie Deva konkretnie jest to nad miastem na ktorym znajduja sie ryiny fortecy ... ladne miejsce polecam
~mountaineer    14.03.2010 @10:45:59
a tam gadasz stary, jest to kwestia sporna w Rumuni, znana jest prawda o tym który jest prawdziwy ale po co zwabiać turystów tylko do jednego miejsca skoro mozna zachęcić ich do zwiedzania dwóch a nawet trzech zamków 'Drakuli'. Nie wiadomo, który jest prawdziwy, no chyba, ze ty juz wiesz po przeglądnieciu wikipedi Haha
_______
~janek440    14.03.2010 @10:32:40
prawda piekny tylko mało odkryty
~idontknowany    22.02.2010 @21:51:01
dziekuje za mile slowa a Ty kiedy sie zainteresowales foto?
_______
" Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię... "

Zapraszam do mojej galerii i proszę o obiektywną opinię oraz konstruktywną krytykę.
~idontknowany    22.02.2010 @20:52:00
przyjemna galeria, podoba mi sie i fajne kreskowki lubisz :D
_______
" Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię... "

Zapraszam do mojej galerii i proszę o obiektywną opinię oraz konstruktywną krytykę.
~KarolNems    07.02.2010 @17:16:08
Nie byłem tam jeszcze. Na Prefabet też się pewnie niebawem wybiorę. Kto wie może na dniach.
_______
b3
~KarolNems    07.02.2010 @17:04:48
dzięki, muszę to w końcu zaatakować ale zbieram się i zbieram...
_______
b3
~AnetaW    03.02.2010 @22:02:49
Dzięki
~kowboy    19.12.2009 @22:54:16
pomysłu i zamiaru nie znam...czy zepsułaby kadr?????? mam inne zdanie, dlatego napisałem mz.....
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt